Diakoniens Hus

gør livet lidt bedre

Diakoni er kirkens sociale arbejde. Diakoniens Hus er Tingbjerg Kirkes varme hænder. Huset blev etableret i 2010 for at styrke kirkens sociale arbejde i menigheden og for bydelen Tingbjerg. Diakoniens Hus holder til i den gamle præstebolig, et rækkehus på Langhusvej 3 og er nabo til Tingbjerg kirke.

Diakoniens hus er et mødested for mange i og udenfor Tingbjerg. Huset summer altid af liv og er i området kendt som dér, hvor man kan hente hjælp til dagligdagen, finde nogen at tale med, hygge sig, og hvor alle er velkomne. Vi møder hinanden i øjenhøjde, med nysgerrighed og med en forventning om at gå beriget hjem. Her mødes kulturer, religioner og mennesker i alle aldre under trygge og hjemlige rammer.

Særarrangementer i Diakoniens Hus